23 Ekim 2010 Cumartesi

Cookies

Damla Cikolatali Amerikan Kurabiyesi


Tarif yillardir cok severek takip ettigim Devletsah dan
ben olculeri biraz degistirdim,daha light hale getirdim diyebiliriz :)
Disi kitir ici yumusak seven bir kurabiye canavari sizin evde de yasiyorsa begenilecegine eminim!

Pisirme suresi: 13 dak
Firin isisi : 180C
16 tane kurabiye icin

Malzemeler
  • 300 gr Un
  • 200 gr Esmer seker
  • 1 paket Kabartma tozu
  • 1 yumurta(oda sicakliginda)
  • 100 gr erimis Tereyag
  • 100-150 gr damla cikolata (ben nestlé nin sutlu ve pralinli patisserie cikolatasini kullandim)
  • 1 fiske tuz (istege bagli)

Yapilisi
  • Oncelikle seker ve yumurtayi krema kivamina gelinceye kadar iyice cirpin
  • Un, kabartma tozu ve tuzu karistirip bu krema kivamina gelen karisima ekleyin
  • Erimis tereyagini da ekleyerek yumusak bir hamur elde edinceye kadar elinizle yogurun
  • Hamuru buzdolabinda 30 dak. kadar dinlendirin
  • Cikolatari ekleyip top top haline getirdiginiz hamurlari firin tepsisine yerlestirin
  • Onceden 180C de isitilmis firinda 13 dakika pisirin






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder